امان از چشم های بسته

خرید بک لینک
خب قدیما میگفتن کسی که خواب ه رو میشه بیدار کرد کسی که خودشو به خواب بزنه نه

کسی که بیاد و متن تو بخونه و هیچی از حرفات نفهمه

خب کجای این قضیه رو خدا تقاص بگیره که تو نوشته هات با حرفت یکی نبود یعنی کسی که از دوری کسی اشک میریزه در عرض یک هفته سی وشش بار بای نمیده

دوم وبلاگ و برای خودت درست کردی یا نکردی من نمیدونم برای تو خیلی گفتنش راحته حال بد دل شکسته امان از زمانی که جلوی آینه وای میستی و به خودت فقط حق میدی

باشه همه حق های دنیا برای تو کاش مشکل حل بود

من پای خدا و قرآن نمیکشم وسط آبرو ریزی هم نبود سوال بود که تو کدوم مکتبی که دل شما عاشق شد اینقدر راحت ه که این مدل حرف زدن خب راحته شاید تو انمیشن ها یاد گرفتی شاید م هم تقصیر ه زمونه است.

من هیچی تو کهمگه میشه نوشتی به خودت ثابت شد که میشه

اره میشه خیلی راحت یه روز یه حرفایی و بزنی و فردا یادت بره همونجور که تو یادت رفت

من داستان خودم و نیازی نداره بخونم چون از برم اونو میتونی برای جلب مشتری استفاده کنی

چون من نیاز به مشتری ندارم

همیشه فکر میکنم که دقیقا دخترهایی که عاشق میشن و میجنگن و میجنگن برای چیزی که براشون ارزش داره چه شکلین

واقعا فکر میکردم تو همونجوری

چیزی که منو سر کار گذاشت این ها که مینویسی نیست اینه که دقیقا تمام حرف هایی عاشقونت در حد یه برف زمستون عمر داشت واضح تر از این نمیتونم توضیح بدم میخوای فکر منو بدونی عشقت حس ت به همون صدای اذان که گفتی عمرش مثل برف زمستون بوده

الانم مشکلی نیست من هیچ دری و تو زندگیم به زور باز نمیکنم

حرفام یادمه

تا زمانی که خودت بخوای هستم(قابل توجه بازدید کننده های منتظر)اینم نوشتم احتمالا بازدید وبت میره بالا بی خیال

نوشته شده در جمعه دوازدهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 2:49 توسط Mr.pasha|

ماه رمضان...

ما را در سایت ماه رمضان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 5:39

صفحه بندی