آغاز با خوردن سیب شروع شد اولین وسوسه ادم و حوا رانده شدن و همچنان شیطان وسوسه کرد تا شکافتن نیل را ببینی و گاو پرستش کنی
همچنان شیطان هدایت کرد به مصلوب کردن مسیح
و همچنان شیطان هدایت میکند که به جای هدف اصلی که خداست ما به اسم دین قلب یکدگر نشانه بگیریم.آیا براستی این آخرین وسوسه و قویترین وسوسه نیست.
یادمان نرود که خدا همه جا هست اگاه به درون و بیرون
آیا برای او فرقی میکند که مثلا صدایش بزنی دلبرم یا عزیزم یا عشقم؟؟خدای ما چیزی شبیه جنگهای صلیبی را دوست خواهد داشت.پس من صدایت میزنم طبق هر آیینی که هستی.طبق هر پرچمی که هستی و طبق هر کتاب تنها یک چیز اهمیت دارد و آن هم اینکه خدا یکی است و سزاوار پرستش و ما با اگاهی بر ضعف
بر کنترل اعمال خود عاشقش هستیم و عاشقش خواهیم ماند نام مرا هر چه میخواهی بگذار اگر عاشق خدا بودن مرا زرتشی میکند من زرتشتی
اگر مرا یهودی میکند من یهودم و اگر عشق به خدا از من مسیحی خواهد ساخت آمین که مسیحیم
و اگر ضربان قلبم و عشق م به خدا مرا تسلیم و مسلمان نشان میدهد باری که مسلمانم...
دین ها بهانه هستند
یادمان نرود...
من بنده خدا هستم و او پروردگار من.یگانه بی همتا.پس آخرین وسوسه تو در من شکست ایجاد نخواهد کرد.من فراموش نمیکنم پروردگار بی همتای خودم را...
#پـدر_آسمانی
ماه رمضان...ما را در سایت ماه رمضان دنبال میکنید
برچسب: آسمانی, نویسنده: بازدید: 4269