دوم من متن هام دو نکته داشت که هنوزم جوابی براش ندارم چطور تو دقیقا کارهایی رو میکنی که هکرت میگه اینکه ؟
دوم من کاری به خودم ندارم من بدترین آدم سوال من این بود تو که خوبی تو که راستی یا هر چی چقدر عمر احساست کم بود هر چی باشه میدونم جنس دوست داشتن واقعی جوری ه که حاضری همه کار بکنی تا طرفت حالش خوب باشه نه اینکه اینجوری
از اینم بگذریم کتایون یه حرفی نوشت گفت تو اون پاشایی نیستی که به همه میگفتی کشل همه رو از خودت دور کردی
آره راست میگه من همه رو از خودم دور کردم چرا؟
دلیلش این بود که فقط خواستم همه تمرکزم روی تو و رابطه من باشه
اینکه این همه دشمن درست شد بخاطر انتخاب فقط با تو بودن بود که جوابشم دارم میگیرم الانم تو بگو من عوض شدم یا عوضی فرقی نداره من میدونم که تو ذهنم فقط تو بودی میدونم برای چی کردم انتخاب من بودن با تو بود و پراکنده کردن همه
حالا تا دلت میخواد سعی کن اینو نبینی سعی کن بگی من عوض شدم باشه غزل جان هر دو تامون میدونیم یکی آگاه به احساس و قلب همه هستش
من هر چی بودم و هستم سر قولم موندم
نوشته شده در یکشنبه چهاردهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 2:12 توسط Mr.pasha|
ماه رمضان...ما را در سایت ماه رمضان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60