پاسخ

خرید بک لینک
خب بعد از چند روز سکوت بهتره یه چیزی بنویسم

اول به یه شخص خاص اینکه من فکری بکنم یا نکنم مهم نیست چون تو خودت نوشنی هر جوری میخوای فکر کن

دوم نیازی به هیچ فکری نست تنها فکری که تابلوعه شما در عرض یک ماه سیصدو شصت و دو بار گفتی بای و من تا الان عشق که سهل دوست داشتنی رو نه دیدم نه جایی خوندم که طرف یکی و بخواد هزار بار بای و خدافظی کنه ولی مهم نیست

سوم دوست داشتنی که فقط تو فکر تبریه کردن ه خودشه که حتی نپرسیده پیدات نیست همه چی خوبه روبه راهی خب زمان عوض میشه ادم ها هم تغییر میکنن یا به قول خودت شرایط منم که میدونستم تغییر میکنی پس بازم خیالی نیست

چهارم من هیچ کسی و به زور تو زندگیم نگه نمی دارم

پنجم اینکه تو با من چجوری بودی و اینکه اونها راست میگن یا نه نیاز به فکر من نداره کارهایی که اونا میگن تو میکنی رو تو دقیقا میکنی پس نیازی به فکر من نیست چون بصری مشاهده میشه

ششم تو صدای منو خیلی وقته نشنیدی ولی تو پست های وبت عاشق صدای منی

تو توی تلگرام دزدکی نیومدی ولی گوشی مادر بزرگت دزدکی دستت بود

تو توی متن هات جلوی اینه گریه مییکنی ولی به من میگی عادت به گریه نداری

خراب شدن امتحاناتت اگه از فکر و خیال برای من بود حداقل یه بار بجای فکر من حالمو میپرسیدی نه اینکه فلان بهمان

اینکه من ادرس وب تو بزارم حال اون ی که میگی و بگیرم پس حرف اون برای تو مهم بوده نه من که میخوای حالشو بگیری و ضمنا دقیقا همونجور که اون میگه رفتار میکنی

در کل نتیجه کسی رو وادار نمی کنم من و دوست داشته باشه آدم های رفتنی میرن همیشه همینجوره کسی که بخواد بمونه زمین بخوری باهاته بد باشی باهاته تو همه جا کسی که فقط تو رو تو دوران اوج شلوغی یا شرایط میخواد هر لحظه ترکت میکنه و تو هم شامل همون های هستی که رفتند حالا برای بعضی ها حکم داداش داشت برای تو عشق ولی شباهتشون این بود که همش حرف بود نه بیشتر

والسلام

نوشته شده در پنجشنبه یازدهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 0:21 توسط Mr.pasha|

ماه رمضان...

ما را در سایت ماه رمضان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 5:39

صفحه بندی