.. نصبـ هـرگـونهـ وعـدهـ ے دروغ ، پیگـرد الهـے دارد ..
ماه رمضان
چرا ماه رمضان خب دلیلش اینه که یادم بیاد نمیگم عشق دوست داشتن برای خیلی از ادم هایی که میشناختم در حد اتصال دو ماه رمضون بهم نبود...خیلی هاش برای هر چی بود فقط یک حرف بود و خیلی جالبه که از ادم هایی که بت ازت ساختن تا اونی که باهات بود دیگه نیست.به هر حال هر کدومشون هر جا که هستند شاد باشن و خوشحال من هیچ کسی و به زور نگه نمیدارم.خوبه که به یاد بیارید ارزش هایی که با حرفامون به هم میدیم در حد یه شعارهخب دیگه چی میشه کرد شاید قیمت ما همینقدر بود .....
قلب خیلی ها تو روی قلب ما دراومد..دم همه گرم
وسلام
موضوعات مرتبط: یادداشت های من
نوشته شده در دوشنبه هشتم خرداد ۱۳۹۶ساعت 5:30 توسط Mr.pasha|
ماه رمضان...
ما را در سایت ماه رمضان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 9:01